LN: Temata pro autory :-)

Robert Dobozy robo na idata.sk
Středa Březen 17 11:26:23 CET 1999

Ahoj Pavle.

On Tue, 12 Jan 1999, Pavel Janik ml. wrote:

> Dale hledame stale spolupracovniky pro tvorbu rubrik Linux Journal
> (aneb co jsme cetli v LJ), Tip mesice (tip na zajimavy a uzitecny

No prave som sa stal stastnym majitelom LJ 3/99 a dufam ze uz budem
stastnym majitelom vsetkych dalsich cisel. Kedze v ostatnom cisle LN
nebola rubrika o LJ, tak keby si velmi chcel tak by si ma hadam mohol
prinutit aby som napisal co to o tom, co som sa docital v LJ. Toto cislo
sa mi super paci (neviem ci preto ze to je prve co mam fyzicky v rukach
alebo naozaj su tam pre mna zaujimave clanky :-).

Cau

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *