problemy se stabilitou systemu - SEGFAULTY

Středa Březen 17 11:29:28 CET 1999

Daniel Novotny <xnovotn3 na fi.muni.cz> writes:

> obcas se mi stava,ze se mi system dostane do takoveho stavu, ze
> nejde spustit zadny program a vsechno hazi segmentation fault.

Tipl bych si, ze je to problem na urovni jadra (po case se mu poskodi
nejake interni datove struktury). Netroufam si rict, ze se jedna o
ciste SW problem, ale asi bych napred zkusil upgrade jadra. Jakou mate
verzi?

> Kontroloval jsem filesystem i kontrolni soucty RPM (mam RH 5.1), ale
> nenaslo to,ze by nejaka knihovna byla poskozena.

Kdyby byl problem s knihovnami, pak by IMHO staticky linkovane
programy sly spustit. U sebe jsem nasel napr. /bin/ash.static.
(Daji se hledat napr. takto: "file /bin/* | grep static")

> (reinstalovat system nechci, uz jsem si ho dost dobre nakonfiguroval
> a prizpusobil)

Jen jestli neni problem nekde tady ;-)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)