spousteni skriptu ze skriptu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Březen 17 14:06:16 CET 1999

Dne 17. 3. 1999 Oto Buchta napsal:

> No a nepomuze nastavit content-length?

Ne. Program po uzavreni stdout jeste chvilku bezi a pak klekne (zrejme
prodleva, nez dostane SIGINT nebo neco podobneho). Stranka se do prohlizece
posle samozrejme dobre, ale pokud ma potom script delat jeste nejakou delsi
cinnost, nestihne to. Ta prodleva urcite zavisi na momentalnich okolnostech,
takze se na ni neda v nejmensim spolehnout.

S pozdravem