Paralelni port v 2.2.1

Jaroslav Snajdr snajdr5 na students.zcu.cz
Středa Březen 17 15:15:25 CET 1999

Budte zdravi,

pote, co jsem upgradoval na jadro 2.2.1, prestala mi chodit tiskarna a
linux pri bootu hlasi:
  lp: driver loaded but no devices found

Na strance autoru noveho driveru se pise, ze muj dotaz je zatim jedina FAQ
a ze odpoved je v Documentation/parport.txt. Ja jsem to precetl nekolikrat,
odpoved jsem vsak nenasel -- vyzkousel jsem vsemozne kombinace boot
parametru parport=... a lp=..., konfiguracnich voleb na PnP a IEEE probing,
ale porad se nic nedeje :-(

-jns

| Jaroslav Snajdr                             http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 na students.zcu.cz (MIME welcomed)               FIDO: 2:423/33.15 |
--
-jns