Re: VY×EŠENO: Re: RH5.2, kernel 2.2.2 a čeština na konzoli

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Březen 17 17:28:54 CET 1999

garabik na center.fmph.uniba.sk.spam (Radovan Garabik) wrote:
> Oto Buchta <oto_b na jezek.buchtovi.cz> wrote:
>
>  : P.S.: A nevíte, čirou náhodou, jak zajisit to, aby při kernelu 2.2.2 a XFree
>  : 3.3.3 se při přepnutí na konzolu nerozsypala velká písmena?
>
> no mne sa nerozsypavaju...
> nie je ciste nahodou problem v tom ze Xwin boli pustene _predtym_ ako
> setfont? Pri prepinani konzoly maju neprijemnu snahu vratit fonty
> (a rozlisenie) do povodneho stavu

   Ja si spis myslim, ze zavisi na tom, kolik zbyva v X volne pameti na
videokarte. Rezimy, ktere ji vyuzivaji temer do posledniho bytu proste
tabulku znaku smazou a je potreba ji zavest znovu... Snad by mohl pomoci
vtfontd - http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-3.html#ss3.4 .
Ale nevim, jestli funguje pro Unicodove fonty.

                                                      S pozdravem

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229