problemy s dosemu

Středa Březen 17 17:29:27 CET 1999

Honza Janik napsal:
> dobry den
>
>  pouzivam linux debian a mam problem s primapovanim dosovskeho disku pro
> dosemu. Snazil jsem se postupovat podle navodu, ale neuspesne. Dosovskou
> partition nemam primo bootovatelnou (/dev/hda1), bootovatelna je pouze
> (/dev/hda2), kde je debian.
nestacilo by do /etc/dosemu/conf polozky _hdimage pridat za hdimage.boot
jeste /dev/hda1. Ten by pak mel byt jako D:. Problem je, ze freedos
neumi lredir, takze pak nelze premapovat pismena. Ale OpenDOS (Caldera)
to umi - a kdyz mas i dos na pocitaci, tak  sys c: a pak bootovani
z dosemu primo do /dev/hda1 by melo chodit. Je to celkem hezky popsane
v konfiguraku. Ted nevim, jaka verse ne v stable, ale unstable ma
ted 0.98.5 a chodi to dobre.
>  Poradi mi nekdo? Nemam naladu stale restartovat pocitac, abych si nektere
> veci mohl udelat pod dosem.
:))
				Petr Cech