Paralelni port v 2.2.1

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Březen 17 16:27:32 CET 1999

Jaroslav Snajdr wrote:

> Budte zdravi,
>
> pote, co jsem upgradoval na jadro 2.2.1, prestala mi chodit tiskarna a
> linux pri bootu hlasi:
>   lp: driver loaded but no devices found
>
> Na strance autoru noveho driveru se pise, ze muj dotaz je zatim jedina FAQ
> a ze odpoved je v Documentation/parport.txt. Ja jsem to precetl nekolikrat,
> odpoved jsem vsak nenasel -- vyzkousel jsem vsemozne kombinace boot
> parametru parport=... a lp=..., konfiguracnich voleb na PnP a IEEE probing,
> ale porad se nic nedeje :-(

me chodi toto (spoustim to z /etc/rc.d/rc.modules):

/sbin/insmod /lib/modules/2.2.1/misc/parport.o
/sbin/insmod /lib/modules/2.2.1/misc/parport_pc.o io=0x378 irq=7
/sbin/insmod /lib/modules/2.2.1/misc/lp.o parport=0

Pricemz ten port je nastaven jako standard => nema to IEEE 1284 => nezkousel
jsem parport_probe. Podarilo se to v pohode BEZ rebootu, jen jsem nejdriv
vyhodil
(rmmod) ty moduly a pak jsem je tam dal takhle.
ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz