kernel 2.2 a mount

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Březen 18 08:01:04 CET 1999

Mel bych dva dotazy,

1) Pri bootovani se mi zobrazuje hlaska, ze mam starou verzi mountu pro toto nove
jadro, ale v updatech RH pro kernel 2.2 jsem nic novejsiho nenasel. Mam to hledat
nekde jinde, nebo to neni potreba?

2) Zakompiloval jsem do jadra podporu ntfs, ale mount mi hlasi, ze ntfs nezna:
	mount -t ntfs /dev/hda2 /mnt/nt
pisu to spatne, nebo musim jeste neco s tim mountem provest?

Diky za odpovedi

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe