One time Password pro login

Kamil Kukura K.Kukura na unicom.cz.-remove-this-
Čtvrtek Březen 18 09:03:25 CET 1999

>Kdysi davno jsem cetl o OPIE, jak to ale funguje, to nevim.
>
>         Petr

OPIE je vylepseny system S/KEY (lampertova schema s MD5-kou). Nejlepsi je
mit zakladni autentifikaci do systemu (login, su, passwd, ...) na bazi PAM
(plugable authentication module). Pak existuje PAM modul pro OPIE.

Kamil