RTL sietovka - ako urobit modul?

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Čtvrtek Březen 18 11:37:56 CET 1999

% mam problem zo zvukovkou Realtec. Nie je totiz podporovana
                 ^^^^^^^^^ != $SUBJ  ;-) tak co teda mate?

% Linuxom. Mam nejake drivre pre linux. Je k tomu prilozeny nejaky
% trans executable file, ktory mi na slacku vyhlasi milion
% chybovych hlasiek, typu nenasiel objekt.
%     Moja otazka znie: ako skompilovat drivre a urobit module?
% Dakujem, Lafy

  no, kdyz je to Realtek tak to s nejvetsi pravdepodobnosti bude sitova
karta, jenze ta je podporavana a zalezi na tom jakou kartu od Realteku mate?
myslim ze je podporovan cip 8129/8139.

  no, zkuste napsat co mate a pak se uvidi

  Zdravim

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/