Compaq ProSigniaVS

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Čtvrtek Březen 18 12:17:01 CET 1999

	Dobry den preji,

mam pred sebou pocitac fy Compaq, ProSignia VS.  Tento stroj ma na zakladni
desce integrovan SCSI radic (NCR TOLERANT 53c710) a sitovou kartu (cip
PCnet32 AM79C965KC).  Pocitac ma sbernici EISA.  Po te, co jsem si sehnal
EISA Configuration od Compaqu, tak jsem zjistil ze SCSI radic je veden
pod nazvem Compaq Integrated 32-Bit Fast-SCSI-2 Controller a sitova karta
jako Integrated NetFlex-L ENET.

Ani za boha nemuzu ten MB zprovoznit, modifikoval jsem si instalacni disketu
a do jadra na ni zakompiloval podporu pro vsechny SCSI radice co existuji,
a podporu sitove karty PCNet32. (Kernel 2.2.1). A nic. vubec nic se nechytne
ani radic, ani sitovka.  Zakompilovat vsechny SCSI ovladace jsem skusil pote,
co se nemohl chytit  53c7,8xx.

Nemate nekdo s timto pocitacem skusenosti, nepouzivate jej nekdo?

Radek Hnilica