Problem se spusteni Monkey linuxu

Sh0ck shock na netopier.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Březen 18 13:10:41 CET 1999

On Thu, 18 Mar 1999, Laba wrote:

> Mam problem ze spustenim Monkey linuxu. Soubor LINUX.BAT jsem nijak
> neupravoval - mam jenom jeden disk. Linux nabehne, ale ne cely a na
> obrazovku se vypise
>
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:01

no prave f tom vidim tu xybu ze ste nemodifikovali linux.bat
pokial ja viem tak vo vasom pripade by mal byt monkey nahodeny v c:\linux
a v linux.bat by malo byt ako pramater kernelu nieco taketo :
root=/dev/hda1
a potom by to malo slapat
					cheers
  /|     Tondo Cibulka             Login Time:      Address :
 'o.O'                                          Hviezdoslavova 638
=(___)=  shock na netopier.dnp.fmph.uniba.sk        Stara Tura 96 01
   U     shock na si.ines.sk                      tel :(0834)/76 42 69
	 Tomas_Cibulka na chirasys.sk   - weekend      0903/760834
	 raiker na fornax.elf.stuba.sk