sox (was:Z mp3 do wavu)

Slavek Janis (Slimag) slimag na brajan.cz
Čtvrtek Březen 18 13:47:11 CET 1999

Robert Dobozy wrote:

> [...]
                       ^^^
u raw (pokud vznikne trabas jako vystup mpg123) snad neni potreba
konverse Big & Little Endian

prave ta zbytecna konverse (-x) to chrasteni zajistuje ;-)

> Tak presne tento problem som mal (pri konverzii z .cdr na .wav a vice

viz vyse *.cdr (stazeno s CDcka) ma poradi bajtu presne obracene nez
*.wav

--
Slávek Janiš (Slimag) * BRAJAN -- Bratři Janišové * http://www.brajan.cz