dblspace v mc

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 18 13:46:19 CET 1999

Ahoj!

> [...]
> jsem uspesny a rozchodil jsem to bez vetsich problemu (RH 5.1 +
> dmsdos-0.9.2-1).
>
> V dokumentaci je jeste zminka o moznosti nahlizet do takovych
> (nepripojenych) svazku pomoci mc, jako by to byly archivy. Jak se to
> dela ? Upravil jsem extfs.ini, ale neni mi jasne :
>
> 1. pokud radek "zip=.zip .ZIP" znamena soubory *.zip a *.ZIP, jak se
> zadava maska dblspace.0?? a jde to vubec pouzit takhle ?
>
> 2. zkousel jsem prejmenovat dblspace.001 -> dblspace.ddd a zadat do
> extfs : "dblsp=.ddd". Dal jsem tam i skript dblsp podle vzoru, ale mc

Aha, neni ten skript nahodou pro prilis stareho/prilis noveho
midnighta?

Anyway, muzes mi poslat co o tom ti lide rikaji, treba jim to do
midnighta aplikuju.

> Kde je problem ? Musi se nove pripony jeste nejak zaregistrovat ?
> Myslel jsem, ze bude stacit restart mc, ale asi se pletu.

> P.S. Nepamatuju si presne verzi mc, ale je to z RPMka z distribuce

Grrrr.

								Pavel

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+