vmware!

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Čtvrtek Březen 18 14:18:02 CET 1999

Zdravim,
  prave mi byl doporucen zajimavy software, jmenuje se 'vmware' a vytvari
virtualni stroje na vasem linuxovem stroji, tzn. ze si pustite vmware,
nakonfigurujete si 'novy' pocitac a potom ho tlacitkem power on spustite a
mate dalsi pocitac na ktery si klidne muzete nainstalovat Wir95/98/NT4/2000
beta a dokonce aj dalsi linuxy, prave to zkousim.
  Takze kdo ma nadupanejsi masinu, muze si pustit Wir v okne ;-)
  Nechte hledat na cesrtvem masu 'vmware', je to dost cool

  Zdravim

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/