Diakritika na konzole

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Čtvrtek Březen 18 16:10:24 CET 1999

On Thu, 18 Mar 1999, Ivan Suchy wrote:

> Dobry den,
>
> nedari sa mi spravne zobrazit diakritiku na
> konzole. Subor /etc/sysconfig/i18n mam vyplneny
> spravne. Klavesnicu spustam prikazom loadkeys
> sk-prog(map.gz), ale znaky ktore sa mi zobrazuju
> po stlaceni pause vyzeraju vselijako len nie tak
> ako maju. Pritom v X aplikaciach je to bez problemov.
>
> Moze mi niekto poradit?

Je dosť možné že nenahráte font, ktorý obsahuje diakritiku. To sa robí
príkazom setfont. Ináč o lokalizácii textovej konzoly (Ide Vám dúfam o
textovú konzolu) pojednáva stránka
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/linuxcs/

						Marek
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152