Problem se sendmailem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Březen 18 17:48:49 CET 1999

DD,

pri pokusu o instalaci sendmaila 8.9.3 jsem na jednom PC s RH4.2 narazil na
problem.

Pri pokusu o spusteni sendmaila tento nahlasi spoustu chyb pri nacitani
sendmail.cf. Krokovanim jsem zjistil, ze podstatu ma na svedomi kontrola zda
jsou ctene znaky z urciteho rozsahu

podminka:  if (!(isascii(*p) && isalnum(*p))) ma normalne byt neplatna ale
me to hazi stale True a tak se vola nasledny syserr(), ktery vypisuje ony
chyby.

Nejsem Cckar ale protoze v promenne p je pri vyhodnocovani text
"access hash -o /etc/mail/access", rekl bych, ze je neco shnileho. Podminka
by snad mela byt True jen kdyz znaky
na pozici *p nejsou ASCI ani alfanumericke.

na dalsim PC vse probehlo bez problemu. Jedina vyznamna odlisnost PC je ze
to problematicke ma instalovanou novejsi verzi libc 5.4.46 kvuli MySQL,
ktery se starou nelze kompilovat ( chybi v ni funkce  lxstat)

Netusi nekdo co s tim?

Zdravi
D. Toman