zatuhnuti - kernel/sched.c (2.0.35)

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Březen 19 09:52:35 CET 1999

Michal Kubecek <kubecek na karlin.mff.cuni.cz> wrote:
-> Pred tydnem jsem mel problem s jadrem 2.0.35, vypada to na problemecek
-> nekde v kernel/sched.c  Bohuzel se v tom nevyznam natolik, abych poznal,
-> o co jde. Projevilo se to tak, ze od tech 20:31 kazdy pokus o praci
-> s wildcards v jednom konkretnim adresari (ls *, zip m1 m1*.tzg apod.)
-> zatuhl a pomohlo az sestreleni (kill -9) bashe, ze ktereho byl spusten.
-> Kdyz jsem dal shutdown -r, pocitac se odmlcel a teprve rano, kdyz jsem
-> se k nemu vypravil, jsem zjistil, ze odmitl odmountovat jeden disk, ze
-> pry je 'in use'. Nevite nekdo, kde je problem, popripade jestli je to
-> uz opravene (jadro je 2.0.35, na radu 2.2 bych rad presel teprve az
-> s ni budu mit vic zkusenosti a budu vedet, co vsechno je potreba predelat).

tak prejdite aspon na 2.0.36 ...
ja som presiel na 2.2 rad bez problemov (debian 2.1 slink)
imho nie je problem skusit nahodit u vas 2.2.3 a ked nepojde, rebootnut spat
na 2.0.x
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz