Dekuju za Expect

ucet konferenci linux na brno-city.cz
Pátek Březen 19 09:34:35 CET 1999

Dekuju vsem, kteri me poradili reseni na passwd na 1 radek.
Jen se chci zeptat jestli je ta otresna pomalost expectu normalni.
Chapu, ze je to interpreter, ale co je moc, to je moc. Zpracovani
4 vstupu na passwd mu totiz zabere asi 20s. Da se nejak urychlit
zpracovani tech vstupu? Ja jsem to resil takto:

set XY [lindex $argv 1]
expect "Neco: "
send "$XY\r"
expect eof

Je dost mozne, ze je to naprogramovane nesikovne. Ja jsem totiz s
expectem delal poprve (a pevne doufam, ze i naposledy).
Mimochodem, pokud by nekdo zamyslel udelit cenu nejprisernejsim
manovym strankam, pak bych ty expectovske povazoval za zhaveho kandidata.
ale to je fuk -
takze jeste jednou diky moc za pomoc.
						-Milan Plsek-