wget

martin pilka axis na mystique.sk
Pátek Březen 19 11:22:59 CET 1999

		hi all
mam kuriozny problem s wgetom.

dal som stiahnut celu site, a cuduj sa svete - *.gif subory maju inu
velkost ako originaly. *.gif aj *.jpg (inymi slovami - vsetky binarne
subory na tej sajte) maju najvyznamnejsi bit vzdy znulovany. hmm...

skusal som to aj na inom konte, a tam mi to islo. zobral som teda odtial
binarku a wgetrc, nakopiroval na to druhe konto, wgetrc premenoval na
.wgetrc, aby ho nasiel, ale nepomohlo. teda ta ista binarka (s tym istym
wgetrc) na jednom stroji funguje, na inom nie. fakt neviem kde hladat
takuto chybu, man wget tiez velmi nepomaha.

inak, dohadovanie typu spojenia so serverom na stroji, kde je vsetko
ok, trva len okamih. na tom druhom asi minutu.

za vsetky rady vopred dakujem.

			bye axs :-)