moving too slowly

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Březen 19 17:13:08 CET 1999

> neviem mi niekto prosim poradit, preco mi ide tak neuveritelne
> pomaly pripojenie na internet z linuxu? ako zistim ako som rychlo
> pripojeny?

To se zjistuje dost spatne. Je mozne se podivat do logu, jakou
rychlost spojeni modem nahlasil (u mne na RedHat5.1 to je
/etc/ppp/connect-errors), jenze pri poruchach linky se muzou modemy
domluvit, ze zpomali; v tom pripade se tak akorat jde podivat na
display modemu (pokud takova vec existuje).
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz