mys Genius NetScroll v Linuxu

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pátek Březen 19 21:15:30 CET 1999

> nevite nekdo, jestli se da rozchodit tahle mys v Linuxu tak aby
> se dalo pouzivat kolecko pro scrolovani?

  zdravim,
   myslim ze pokud neni na PS/2 tak se to da rzchodit bez problemu, ja mam
NewScroll a je to v pohode. Zkuste nastavit mys jako InteliMouse a melo by
to jet. Dale v sekci Pointer (XF86Config) dodat polozku ZAxisMapping 4 5
Potom podle HowTo upravit .Xdefaults aby to scrollovalo, ale jelikoz
nesedim u Linuxu a jeste k tomu modemuju nemam to kde zjistit. Az dorazim
do Brna tak napisu kde to je (pokud to uz nekdo nenapise).

   zdravim

p.s. pokud mate mys na PS/2 kupte si redukci na seriovy port a pojede jako
intellimouse od M$

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/