RedHat 6.0 preklad

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Březen 21 11:22:35 CET 1999

On 20 Mar 1999 18:04:12 +0100, Juraj Bednar wrote:

:   ako iste viete, 15. augusta ma vyjst nova verzia Red Hatu -- 6.0. Preto

Ehm - darkie uz pravdepodobne mysli na prazdniny, ale tu zrejme
pojde o april :-)

:   Popis balikov je najakutnejsi, pretoze ho nezvladneme, ak na nom nebudeme
:   pracovat viaceri. Stano Meduna uz prelozil istu cast, ale sam to nestihne
:   nikto, preto prosime o akukolvek pomoc (deadline nas tlaci).

Deadline pre tieto veci je 9. april, takze skutocne prosim kazdeho,
kto ma zaujem o slovensku lokalizaciu RH, aby pomohol.

Zdravi
--
				Stano