Zkusil nekdo VMware?

Hampl hampl na ttc.cz
Pondělí Březen 22 09:32:49 CET 1999

Miroslav BENES wrote:
> + umi bezvadne simulovat cely system (vc. BIOSu )
> + umi pracovat s virtualnimi disky - "growable"
> + umi pracovat i s fyzickym diskem !!!
> + ve fuul screen rezimu chodi i wokenni klavesy !!
>
> - trochu line na P200MMX
> - znacne pomale na stavajicich X serverech; dodavaji patchnuty jenom
> pro SVGA a MACH64
> - grafika pouze 640x480, 16 barev
>
> ? podpora site (driv to zlobilo, novou verzi jsem honil doma bez
> sitovky)

Zkousel jsem i tu sit ( win95 ) a zda se , ze to chodi bez
problemu.
Pouzitelna grafika je jen ve full screen modu, v okne je
nehorazne pomala.
Jinak na virtualni pocitac je to docala rychle, (Zkouseno na
PII-350Mhz),
pokud se ovsem nepokousim spustit 2x win95 vedle sebe, to
sice funguje,
ale ze by to bylo rychle, to tedy ne.
Butovani z ziveho disku mi nejak fungovat nechtelo (NT4.0).

Jaroslav Hampl
TTC Tesla Telekomunikace, s.r.o.
http://www.ttc.cz/
hampl na ttc.cz