.PDF standard misto .DOC

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Pondělí Březen 22 10:13:06 CET 1999

Dobry den,

resim zovna takovy problem okolo ghostscriptu.

Snazim se o zavedeni standardu pdf u nas na webovskych strankach. To by
znamenalo, ze by na strankach byla moznost stahnout si acrobata a nektere
veci, ktere se velmi spatne prevadeji na html (almanachy a rocenky napsane
ve wordu a pod.) by se proste prevedly na pdf a ulozily na stranky.

Vytvoril jsem tedy tiskarnu sdilenou sambou a kazdemu, kdo na ni ma prava
a neco vytiskne, se ulozi tisk.ps a tisk.pdf do jeho domovskeho adresare
(pripadne se PDF posle mnailem). To je vcelku jedno, problem je ale v tom,
ze

1) Ghostscript neumi interni kompresi pdf
   ==> Existuje programek pro interni kompresi PDF ?

2) Kterou tiskarnu pouzit ve windows ?
   Ma nekdo zkusenosti s kvalitou tisku jednotlivych
   postscriptovych ovladacu tiskaren ve windows ve spolupraci s
   ghostscriptem ? Ma podminka je alesppn 600DPI a barevny tisk ..

3) V dokumentaci k ghostscriptu 5.10 se u zarizeni pdfwrite pise neco o
  tom, ze pokud pouziju standardni velikost fontu, ze to nebude rastrovat,
  ale prevede to jako pismo. Ma s tim nekdo zkusenosti ? Mi to stale
  prevadi jako grafiku.

Rad bych tento problem vyresil, protoze bych byl nerad, aby na webu byly
odkazy na .DOC nebo .XLS soubory ...

S pozdravem a diky

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***