Zvacsenie poctu otvorenych suborov

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Březen 22 11:45:39 CET 1999

Dne 22. 3. 1999 Stefan Simko napsal:

> Ahoj,
> potreboval som zvacsit pocet suborov otvorenych zaroven v celom systeme.
> Nasiel som patch do kernelu 2.0.36. padol a neskoncil sa.
> Nasiel som nejaky rucny navod pre 2.0.36 (zmenit konstanty v nejakych
> includoch (4 ks.)), prekompiloval kernel a prislusne aplikacie.
> aplikacie padali a nechodili. asi som nieco spravil zle. nemate niekto
> plz presny navod ako na vec?

Pouzivam patch, ktera je zde
http://www.linux.org.za/oskar/patches/kernel/filehandle/
proti 2.0.36 a nemam problemy. Vezmu ciste zdrojaky, ktere dam treba do
/usr/src/linux-2.0.36, premistim se do tohoto adresare a provedu
patch -p1 </cesta_k_patchfajlu/filehandle.patch.linux.v8.04

Pak je potreba udelat make menuconfig (zrejme by sel i config, ale nezkousel
jsem to), protoze pribydou nove volby. Kdyz to neudelate, kompilace neprojde.
Poznamka: u verzi 2.0.35 a 36 nejde na nekterych systemech z me neznamych
duvodu spustit make menuconfig v xtermu. Konci pak s hlaskou, ze asi nesedi
verze ncurses knihoven a hlavicek. Zarucene to funguje primo z konzole.

S pozdravem