Jak zjistit cestu k binarce

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 22 11:24:24 CET 1999

On Mon, 22 Mar 1999, Michael Mraka wrote:

:  mam program, ktery se nachazi v systemu nekolikrat (x tvrdych linku) a
:  potreboval bych pri (jeho) start zjistit, ktery z nich to byl? (Pokazde
:  ma delat neco trosku jineho.) argv[0] mi nepomuze, protoze muzu mit napr.
:  /bin/prog
:  /usr/bin/prog
:  a kdyz spustim
:  $ prog
:  tak nevim, ktery to byl :(.

 Pouzivate-li bash, zkuste pouzit builtin hash.

 Mozna to funguje i pro jine shelly, ale to nevim jiste.

                           Preji krasny den
                                                 Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb