Jak funguje esound u programu ktere ho nepodporuji

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Březen 22 15:15:54 CET 1999

> Zajimalo by mne jak funguje esound
>
> Jak esound obalamuti program ktery otvira /dev/dsp (program neupraveny
> pro esound) aby otevrel jine zarizeni?
>
> A jak je mozne ze pri tom neni treba patchovat jadro?
>

> Zajima mne pouze princip.
> Nejsem tak dobry C-rogramator abych to pochopil ze zdrojaku.
> Muze mi to nejaky programator vysvetlit?

  programy ktere nepodporuji EsounD primo lze spoustet pomoci esddsp, takze
treba 'esddsp x11amp &' a pusti se vam X11AMP a muze prehravat mp3 i kdyz hraje
neco jineho

  zatim

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/