Jak funguje esound u programu ktere ho nepodporuji

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Březen 22 16:59:59 CET 1999

> neupraveny

>   programy ktere nepodporuji EsounD primo lze spoustet pomoci esddsp,
> takze
> treba 'esddsp x11amp &' a pusti se vam X11AMP a muze prehravat mp3 i
> kdyz hraje
> neco jineho

Ja jsem se prave ptal jak funguje ten esddsp (myslim vnitrne)
jak to udela, ze i kdyz ten program to posila na /dev/dsp tak se to
vlasnte neposila na /dev/dsp ale na mixer