Problem pri kompilaci jadra

Pupala Ronald rony na mail.pvt.sk
Pondělí Březen 22 21:13:37 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Marek Dieze (dieze na brn.pvt.cz) wrote:
> : Prikladam vypis:
> :
> : gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11
>
> Temer jiste se jedna o hardwarovy problem, pravdepodobne nestihaji pameti.
> Viz http://www.bitwizard.nl/sig11/.

      Zdravim !

 A potom nastavit casovania v bios setup na max. casy pri SDRAM, riadne
pregumovat kontakty na plosaku RAM-ky a znova vybrat a zastrcit RAM -ky
do socketov, a ked posledne dve veci zopakujes X- krat a chyba bude vzdy
ta ista,
tym RAM-kam bude v /kuchyna/smetny_kos iste dobre.
Svoju SDRAM som takto rozbehaval po dva vecery, a ked som to uz chcel
vybavit systemom "mv SDRAM /kuchyna/smetny_kos", rozbehli sa.
Prajem vela uspechov pri gumovani a strkani

                                                Rony