Pthread & linking

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Březen 22 20:41:48 CET 1999

Dobry den,

     mam takovou trapnou otazku mam nainstalovany linux RH5.2 a snazim se napsat
program ktery pouziva pthreads. Kdyz kompiluju pomoci gcc muj zdrojak tak mi
linker hlasi unresolved external na fci pthread_create coz je docela logicke,
ale kdyz se pokusim zmenit make na cosi ve smyslu gcc source.c -o result
-L/usr/lib -llibpthread.a tak mi to pro zmenu hlasi ze nemuze najit
/usr/lib/libpthread.a ackoliv tam ta knihovna fyzicky existuje. Co delam spatne
?? Aneb jak zlinkovat pod RH5.2 kod ktery pouziva pthread_create ......

                                                             Predem Diky za
kazde info S Pozdravem Sam

PS: Ackoliv jsem prolezal inet jak zbesilej nikde o linkovani pthread_ funkci
pod linuxem. Byl jsem i na domovske strance Xaviera Leroye ale take nic :((((
PS/2 Pokud se nemylim tak pthread_ fce by mely byt soucasti glibc2 a ta zase by
standardne mela byt v RH5.2 ne ? pokud se mylim tak me opravte