linux a w95

Jan Vondrák honza na outline.cz
Pondělí Březen 22 13:54:57 CET 1999

>Predpokladam, ze ping z w95 do prace chodi :-)
Tak to nevim, ale pokud se dostanu ven, tak by snad mel, ne?
>Musíte na tech vzdalenych strojich rict, ze pakety pro sit 2.42.6
(mimochodem, je to spatne zvolene
>cislo - vase maska odpovida adrese typu C, coz tohle neni) se posilaji na
w95 a totez na Linuxu.

>Hm.. vlastne kdyz mluvite o pingu w95-Linux, myslite ktere stroje ? w95
doma nebo ty v praci ?

Takhle: Mam doma dva pocitace, jeden Linux, druhy Win95. K sobe jsou
pripojene koaxialnim kabelem. Z pocitace, kde je Win95 se pripojuji modemem
do prace. Pro nasi firmu mame pridelenou IP adresu 2.42., pro nasi filialku
ve tretim oktetu jeste 6 (2.42.6.). Potom mam pro stanice rozsah 2-255 ve
ctvrtem oktetu.