TCP/IP packet rewrite

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Březen 23 09:04:44 CET 1999

Hi
Potreboval bych neco vyzkouset, ale nevim, jak na to. Na maly, oddeleny
siti mam par stroju, z toho dva linuxy a jeden z nich chci mit jako
firewall. A ted bych potreboval neco, cim bych simuloval utok z toho
druhyho linuxu. Predstavoval jsem si neco, co za behu prepise SRC adresu
v paketu a nahradi ji necim mojim (treba 127.0.0.1). Uplne nejlepsi by
bylo, kdyby to bylo transparentni vuci jinym programum pracujicich s
TCP/IP. Mel jsem neco takoveho pod Wokenice, ale to tvorilo jen prazdny
paket. Existuje neco takoveho pro Linux?

Dave