blokovani logovani do domeny

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Úterý Březen 23 09:36:24 CET 1999

Lukas Drbohlav wrote:
> jakmile nabootuji RH 5.1, aniz bych to chtel, zablokuji komukoli z nasi
> site prihlaseni z windoze klientu do domeny.
> Povypinal jsem vetsinu portu, sluzeb se pri startu taky spousti minimalne,
> IP mam z DHCP, klienti maji taktez IP z DHCP ale jiz se neprihlasi, stale
> nevim v cem je problem.

podivej se zda muzes do site i ty
pokud ne nejspis pouzivas IP gatewaye nebo DHCP serveru
pokud jde o ciste prihlaseni do site pak se podivej zda nepouzivej IP
odpovidajici brodcastu
je celkem znamym faktem ze pokud nejaky linuxovy stroj sebere IPcko
wokenicim, tak wokenice to nerozdejchaj, a je to taky prakticky overene
(i kdyz netvrdim ze neexistujou vyjimky, potvrzujici pravidlo), takze
pokud pouzivas jako IP broadcast tak samozrejme odchytavas vsechny
messages a muzes je i blokovat
v kazdem pripade to znamena zkontrolovat tabulku ipecek na DHCP serveru
a nebo to muze byt proste jenom mechanicka zavada, bud spatna karta,
nebo chyba v kabelu (to plati pouze u rozvodu pres coax)
--

							= lenin =
proste lenin