Propojeni Linux <> Win95 pres seriovy kabel

Frantisek Rysanek xrysf03 na eunet.cz
Úterý Březen 23 10:30:11 CET 1999

melo by to jit. Pres null-modem. Takovy ten klasicky interlinkovy.
Uprimne receno jsem to nedavno zkousel a nejak mi to neslo, nemel
jsem na to moc casu... ale musi to chodit. Urcite to bude v nejakem
HOWTO i popsane jako specialni pripad.
Teoreticky by melo stacit spustit pppd s prislusnymi parametry na
port (predem pripraveny pomoci setserial), a proti tomu z W95
pustit PPP. Ma to jeden hacek: W95 normalne neumi 'rovnou' PPP,
chteji si mermomoci povidat s modemem. Nicmene by nemusel byt
problem nasimulovat modem pomoci chatscriptu pod linuxem. Opet
jsem to pod linuxem nezkousel, ale povedlo se mi to za jinak
stejnych okolnosti v IPR (DOSovy freeware router).
Krome toho existuji specialni "null-modem" .INF soubory pro W95,
fakt je, ze ty co jsem videl byly pro Cisco - no a nakonec by se
dalo taky rukama sahnout W95 do registru a upravit 'Responses'
modemu tak, aby se wokna chytly, i kdyz se proti vysype rovnou PPP.
Mozna existuje nejaky patch do W95, ktery by W95 naucil LL
provoz...

Pres paralelni port to pujde tezko.

Ted mne napada, takove to "prime propojeni kabelem", to je
vlastne taky sit (umi to IPX,IP,NetBEUI), na cempak to asi jede?
Pokud je to vespod PPP, treba by se to dalo presvedcit, aby to
fungovalo na seriaci jako LL proti Linuxu.

Frantisek Rysanek