Porty

Martin Mares martin.mares na sosuo.cz
Úterý Březen 23 12:08:48 CET 1999

Odpověď kam:    	linux na linux.cz
Komu:           	linux na linux.cz
Datum odeslání: 	Tue, 23 Mar 1999 11:13:00 +0100
Od:             	"Jiri Harcarik" <jiri.harcarik na instar-its.cz>
Organizace:     	Ceske Vysoke Uceni Technicke, Praha
Věc:            	Porty

> Chtel bych vedet na jakem portu beha HTTPS, nikde jsem to nenasel a me to
> tudiz nefunguje ?
> A co treba ICQ nebo dalsi, kde to najdu popsane ?
>
> Dik
>
> Jirka Harcarik

Na RedHatu je v adresari /etc/httpsd/conf soubor httpd.conf a v
nem se pise:

# Port: The port the standalone listens to. For ports < 1023, you will
# need httpsd to be run as root initially.
# The default port for SSL is 443...
Port 443
# Secure port
Listen 443
# Unsecure port, if you use only apache-ssl, change this to 80
#Listen 444

Takze se domnivam ze ten port je 443

Martin

Martin Mares