Digi AccelePort PCI/Xem & Linux

Standa Kysela stanislav.kysela na terms.cz
Úterý Březen 23 13:03:58 CET 1999

Mam tento problem s kartou uvedenou v Subj. :
  v zadnem pripade se mi nedari HW inicializace pomoci programu `digiDload`

Ale abych zacal od zacatku :
Mam Debian GNU/Linux 2.1; kernel_source 2.0.36 a 2.2.3 (zkousel jsem oboji)
Kompilace jadra:
- 2.0.36 + driver epca.c v.1.3 z ftp.dgii.com  ->  OK
- 2.2.3 (obsahuje jiz driver v.1.1)  ->  OK

Pri rebootu to zahlasi :
  DIGI epca driver version 1.1(3) loaded

Program `digiConfig` neukaze zadne zarizeni - coz je spravne, protoze pro
PCI karty se nepouziva (maji jakysi auto-detect).

Nasledne spusteni `digiDload v` skonci hlaskou :
  cant open digi ctl : No such file or directory
  No boards detected.  Exiting now

- 4 soubory *.bin jsou na svem miste tedy v /etc/digi
Pravdepodobne nemuze otevrit /dev/digi_ctl. Pokud pred digiDload pouziju
buildPCI (vytvari nody v /dev/ pro PCI karty), !!! v souboru user.txt  z
baliku z
ftp.dgii.com je uvedeno poradi 1.digiDload 2.buildPCI !!! a vytvorim nody,
dostanu se podle meho nazoru dal, nebot prikaz `digiDload v` skonci hlaskou
:

  digiDload version 1.1.0
  Downloading /etc/digi/sxbios.bin to 1000
  digiDload version 1.1.0
  Downloading /etc/digi/sxfep.bin to 1000
  Could not start FEPOS on card 0

Stejene chovani je jak v 2.0.36 tak v 2.2.3.

Dekuji za jakekoliv nakopnuti spravnym smerem.

--
Standa Kysela