Konverze html do ps (vcetne obrazku)

David Hajek david na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 23 14:43:32 CET 1999

> A co to natahnout do applixu a normalne vytisknout
> 		Bye ALA

Hmm. Applix nemam a kuli nekolika strankam ho kupovat nebudu. Nebo
ze by byla k dispozici nejaka trial-verze? :)

Best regards,

David Hajek
david na atrey.karlin.mff.cuni.cz                    GSM: +420 602 234813
- ADA -- A Dumb Acronym