Maily z vytacene linky

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 23 17:29:03 CET 1999

On Tue, 23 Mar 1999, Dalibor Toman wrote:

> [...]

Srazit rychlost jsem zkousel take, bohuzel to nezabralo ;(

> zajimave. Nemohl by problem vzniknout ztracenim dat na seriaku PC? My mame
> tento problem hlasen od cloveka, ktery ma nejakou starou 486, takze je
> mozne, ze seriak ani nema 16 bytu FIFO.

Pomerne nove Pentium... ;(

Zda se mi podezrele, ze by to vezelo na urovni sendmailu, spis bych
uvazuji o ppp. Je ovsem zvlastni, ze WWW jede pomerne svizne, zatimco mail
s 50kb attachem se ne a ne poslat. (Netscape ho prenese rychleji, ale
hrozne dlouho ceka na reply smtp serveru po odeslani - certvi o cem si
vubec povidaji).

Zkousel jsem FTP ven a take - zadna slava, hrozne se zasekava. Proc ale
smer dovnitr jede?

Somewhere, just out of the sight, the unicorns are gathering...
lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz | PGP key: finger lisak na atrey...
     Some think the Devil rules Halloween. They're wrong