Apache & M$ Frontpage

Úterý Březen 23 18:13:20 CET 1999

Martin Lizner (mlizner na sshr.cz) wrote:
: Zdravicko,
:
: dostaly se ke mne nejake stranky zplozene v M$ FrontPage, po ulozeni na
: Apache web server se zobrazuji korektne jen v M$ Exploreru (jinak se
: objevi html kod). Zasmal jsem se, ale ted bych to potreboval rozdychat z
: konfigurace Apache - existuje nejake reseni, krome upravy stranek ?
: Urcite to tu uz bylo diskutovano, tak me prosim omluvte ;-).

Rekl bych ze ten FrontPage ty stranky uploaduje se spatnymi koncovkami.
Podivejte se do souboru mime.types od Apache ktere koncovky dostavaji
mime typ text/html a bud tam dopiste i ty koncovky ktere vymysli FrontPage,
nebo ty stranky predejelje (prejmenovat+odkazy).

Leos Bitto