Fetchmail problem - co je to za jednotku 'octet'

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Březen 23 16:03:44 CET 1999

Zdravim,

pri konfiguraci fetchmailu (chodi mi posledni dobou moc spamu :-( jsem
narazil na jednotku (velikosti mailu) octet. Pomoci pokusu (telnet na
pop3 server), jsem zjistil, ze zprava, ktera je nahlasena (timto serverem)
jako "740 octets" ma po ulozeni v mailboxu cca 753 bajtu. Mezi obojim
"merenim" pribyla do zpravy jeste hlavicka citajici cca 130 znaku.

Mohl by mi nekdo porozradit, co se za touto jednotkou skryva? Fetchmail
totiz akceptuje nastaveni limitu pro prebirane zpravy pouze v ni a ja
bych nerad nastavoval neco, o cem nevim co presne znamena.

BTW - neexistuje nejaky jednoduchy zpusob jak primet fetchmail (nebo jiny
POP3 klient) aby pouzival vlastni anti-spamovaci filter? Fetchmail se sice
umi nejdrive zeptat mailserveru, zda mail akceptuje, coz je pro me ale
nepouzitelne - pouzivam sendmail a po letmem procteni Anti-spam kapitoly
v manualu jsem dospel k nazoru, ze k jeho nastudovani & konfiguraci nebudu
mit jeste dlouho dost casu.

Predem dekuji za pomoc a omlouvam se za mirny off-topic.
--
                                   David Kuzela