Pthread & linking

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Březen 23 21:23:25 CET 1999

   From: Milan Kopacka <mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz>
   Date: Mon, 22 Mar 1999 21:11:21 +0100

Zdravím,

   > Ve zdrojacich glibc jsou i zdrojaky linuxthreads a ty obsahuji priklad,
   > ktery obsahuje prikladove Makefile a v nem je uvedeno:
   >
   > CFLAGS=-g -O -Wall -I.. -D_REENTRANT
   >
   > Dulezita vec z toho je to -D_REENTRANT , to si pridejte na command line
   > kompilatoru. libc se musi pouzivat kvuli threadum reentrantne.

když už jsme u těch threadů - některé systémy používají místo _REENTRANT něco
jako _THREAD_SAFE (např. FreeBSD). Nemáte někdo při ruce Posix 1003.1c a
nechcete se podívat, jak je to správně podle normy (Glibc2 akceptuje pokud vím
obě možnosti)? Vcelku by mne zajímalo, zda se norem více drží ten či onen
systém (resp. ta či ona knihovna C).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz