?roff->PS cesky

Jiri Pavlovsky pavlovsk na praha1.ff.cuni.cz
Středa Březen 24 02:11:24 CET 1999

In cz.comp.linux, you wrote:
>Dobry den

>Nemohl byste o tohle doplnit balik groff_cz ?

Tak jsem to cvicne zkusil :) I kdyz si nejsem jisty, zda to bude
nekomu k necemu dobre. Navic to nemam ani kde vystavit. Pokud
o to mate opravdu zajem, tak bych vam to snad mohl poslat mailem.

Diky,

Jiri Pavlovsky
pavlovsk na ff.cuni.cz