ncpmount automaticky ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Březen 24 12:27:49 CET 1999

Preji dobry den !

Zkousim se pripojit na server Novell (4.11). Se soucasnou konfihuraci
(kernel 2.2.2 + ncpfs-2.2.0) mi to jde rucne bez problemu. Jak to ale
mam zautomatizovat ? Zkusil jsem vytvorit /etc/profile.d/ncp.sh :

-------- begin --------
# NCP initialization script (sh)
NCPMOUNTDIR=/mnt/novell

if [ -f $HOME/.nwclient ] ; then
        ncpmount -f 666 -d 666 $NCPMOUNTDIR
fi
--------  end  --------

Kdyz se prihlasim po nabootovani s urcitou prodlevou, funguje to
dobre. Jenze :

1) Kdyz se prihlasim hned po nabehnuti systemu, mount ohlasi :
"ncpmount: No primary ipx interface found when trying to find ..."

Co s tim ? IMHO se mi startuje podpora IPX spravne, protoze kdyz
nedelam vubec nic a prihlasim se za chvili z jine konzole, probehne
to dobre.

2) Jak mam otestovat, jestli uz je neco pripojeneho (a neprovadet
ncpmount) ? V adresari /mnt/novell se objevi adresar (svazek) sys,
ale jak to udelat obecne ?

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz