dosemu a mouse

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Středa Březen 24 12:58:02 CET 1999

Honza Janik <janik na astro.sci.muni.cz> wrote:
 : Preji pekny den vespolek,

 :  Mam problem s tim, ze mi pod emulatorem dosu nejede mys. Nesetkal se
 : nekdo s podobnym problemem?
 :  Vsechna mozna nastaveni jsem udelal a mys se ne a ne rozjet. Kazda dobra
 : rada je vitana.

toto mozno nepomoze... ale mne mys pod dosemu nesla pokial som mal
v gpm parameter -R
a taktiez /dev/ttyS0 musi byt chmod 666
teraz mi funguje.. prikladam relevantne casti dosemu.conf

$_com1 = "/dev/mouse"

$_mouse = "mousesystems"                # one of: microsoft, mousesystems, logitech, mmseries
                        # mouseman, hitachi, busmouse, ps2
$_mouse_dev = "/dev/mouse"      # one of: com1, com2, com3, com4 or /dev/mouse
$_mouse_flags = ""      # list of none or one or more of:
                        # "emulate3buttons cleardtr"
$_mouse_baud = (0)      # baudrate, 0 == don't set

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |