ncpmount automaticky ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Březen 24 14:20:39 CET 1999

> Pokud startujete IPX s volbou -auto_primary (nebo tak nejak) , tak jeho
> nastartovani muze chvili trvat, protoze ceka na packety ze site podle
> kterych se pak nastavi sam. A packet muze prijit take az za pul minuty.

A jak mam nastavit konkretni typ framu ? Podle manualu je to prikaz
ipx_interface, lae jak se to da zautomatizovat ? Nasel jsem, ze se
zavola ve skriptu /etc/sysconfig/network-scripts/ifup-ipx, ale nejak
se mi to nezda. Konkretne (RH 5.1) :

---------- begin ----------
for frametype in 802_2 802_3 ETHERII SNAP ; do

  case $(eval echo $(echo \$`echo IPXACTIVE_$frametype`)) in
       yes|true)

    case $(eval echo $(echo \$`echo IPXPRIMARY_$frametype`)) in
        yes|true) primary=-p ;;    *) primary= ;;
    esac

  /usr/bin/ipx_interface add $1 $primary $frametype \
    $(eval echo $(echo \$`ech IPXNETNUM_$frametype`))
    ;;
  esac
done

Jestli dobre chapu, pro frame 802.3 se testuje obsah promenne
IPXACTIVE_802_3 na yes|true a nasledne se zavola

ipx_interface add eth0 802_3

coz neprojde (spravne ma byt  ... add eth0 802.3).

Kde delam chybu ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s