CD extra

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Březen 24 15:51:29 CET 1999

Ahoj,
On Wed, 24 Mar 1999, Ladislav Dobias wrote:
> Ano, NEZMARI: ROZINKY jsem namontoval (asi s 2.0.25 ci 36),
> a myslim, ze i zaroven (pri namontovani) jsem z nej stahoval
> pomoci cdda2wav ty pisnicky...
Zadaval jsi nejake zvlastni parametry pri mountu?
Nejak se mi nedari a pritom pod Windows to vidim oboji.
Neni to nejakou zmenou v ovladaci nebo to musi umet
i mechanika?
Pridal jsem si do kompu starsi vypalovacku Pinnacle RCD-1000,
tim jsem musel pridat extra ovladac i pod Windows95 nebot je to WORM.
A od te doby nevidim datovou oblast nikde. Predtim jsem mel
starsi MITSUMI FX-001D s vlastnim radicem a tam jsem
vi del tu datovou oblast aspon pod windows.
V linuxu jsem ji jeste nenamontoval.
Zkuste me nekdo nakopnout spravnym smerem.
		Diky

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509