ncpmount automaticky ?

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Středa Březen 24 17:03:52 CET 1999

Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote:
 : Preji dobry den !

 : Zkousim se pripojit na server Novell (4.11). Se soucasnou konfihuraci
 : (kernel 2.2.2 + ncpfs-2.2.0) mi to jde rucne bez problemu. Jak to ale
 : mam zautomatizovat ? Zkusil jsem vytvorit /etc/profile.d/ncp.sh :

 : -------- begin --------
 : # NCP initialization script (sh)
 : NCPMOUNTDIR=/mnt/novell

 : if [ -f $HOME/.nwclient ] ; then
 :         ncpmount -f 666 -d 666 $NCPMOUNTDIR
 : fi
 : --------  end  --------

 : Kdyz se prihlasim po nabootovani s urcitou prodlevou, funguje to
 : dobre. Jenze :

 : 1) Kdyz se prihlasim hned po nabehnuti systemu, mount ohlasi :
 : "ncpmount: No primary ipx interface found when trying to find ..."

 : Co s tim ? IMHO se mi startuje podpora IPX spravne, protoze kdyz
 : nedelam vubec nic a prihlasim se za chvili z jine konzole, probehne
 : to dobre.

autodetekcia chvilu trva... nejake sleep medzi to

 : 2) Jak mam otestovat, jestli uz je neco pripojeneho (a neprovadet
 : ncpmount) ? V adresari /mnt/novell se objevi adresar (svazek) sys,
 : ale jak to udelat obecne ?

cat /proc/mounts | grep ncpfs && echo uz to je pripojene

 : Diky za odpovedi.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |