jak na presmerovavani mailu - sendmail?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Březen 24 19:43:51 CET 1999

News Group Linux pise:
> mam nasledujici situaci - doma mam linux server a asi tri kamaradi jsou
> na nej napojeni, mam vy tacene spojeni na internet.
>
> mame postovni stranky na email.seznam.cz
>
> jak udelat aby si napsali postu na domaci server a ten ji teprve az
> vytocim  dal na nase skutecne mail schranky a z jejich schranek postu take
> vyzvedl

> napr. mam doma jakoby schranku - vasek na domaci.cz - ve skutecnosti
> mam schranku vasek na email.cz, na tu my taky chodi maily od pratel.

Nevim zda jsem vas dobre pochopil, ale pokud chcete nasledujici:

Lokalni posta mi chodi jako "David Kuzela <dawyd na twoflower>", pokud odchazi na internet,
prepise se to na "David Kuzela <kuzela na mbox.vol.cz>", pokud chcete tohle, pak hledate
feature "genericstable". Doporucuji podivat se do souboru /usr/doc/sendmail/cf.README
(ktery je soucasti distribuce sendmailu) nebo jineho manualu.

--
                                   David Kuzela