Linux RH5.2 a plug-and-play modem Diamond

Alda alda na aristia.cz
Čtvrtek Březen 25 08:35:37 CET 1999

Petr Hlustik wrote:

> kolega eerstvi nainstaloval Redhat 5.2 na svém desktop PC a nedoká3/4e
> komunikovat s interním PCI modemem Diamond Supramax 56i.  Zdá se, 3/4e Linux
> odmítá spolupracovat s plug-and-play modemem? Nikde na síti se píše, 3/4e PNP
> se dá u nikterých vypnout. Nezkoušel to nikdo?
>
> Našli jsme isapnptools, ale obsahují varování, 3/4e mohou poeorat celý BIOS,
> pokud je PNP. To by kolega u svého nového poeítaee nerad, poováe obeas
> pou3/4ívá Winblouz.

Zdravim,
tohle uz se tady resilo nekolikrat. Tohle je PCI modem a plug-and-play
je pro ISA. Nicmene tenhle Supramax 56i neemuluje nijak zadny seriovy
port. Nehlede k tomu, ze tento modem vubec neni urceny pro nas trh (a
neni tudiz homologovany) a vubec se k nam nemel dostat. Dostal se sem
snad nejakymi "sedymi" kanaly. Nekolik mi jich proslo rukama, pod
Win95/98/NT nektere kusy chodi celkem uspokojive, nektere vsak odmitaji
napiskat se a skonci ve nekonecne smycce ukoncene timeoutem. Pod Linuxem
se mi jej nepodarilo zadnym zpusobem zprovoznit. Asi udelate nejlepe,
kdyz se ho co nejrychleji zbavite.
Mejte se krasne.

--
Preji prijemny den :-)